Epd-tevredenheidsonderzoek

Registratie aan de bron vraagt behalve goed ingerichte systemen ook dat zorgprofessionals goed registreren. Hóe zorgprofessionals gebruik maken van het epd is dus een belangrijke factor die de kwaliteit van de registratie mede bepaalt. En dat hangt weer naadloos samen met hoe tevreden ze zijn over het systeem waarin ze moeten werken. Epd-tevredenheidsonderzoek kan belangrijke input leveren voor optimalisatie van het epd vanuit gebruikersperspectief en het kan de zorgprofessionals helpen om beter gebruik te maken van hun epd. Beide invalshoeken samen zorgen voor betere registratie en daarmee voor betere zorg en meer hergebruik en dus een lagere registratielast.

HIeronder vind je een verzameling van artikelen en informatie over het epd-tevredenheidsonderzoek en andere relevante informatie over het optimaal gebruik maken van het epd. 

 

Goed gebruik epd vraagt structurele training en opleiding

 

Interview adviseurs Larisssa Frank en Marieke Hanegraaf over 'registreren is mensenwerk'

 

De zorgverlener is aan zet! Onder meer over de optimalisatie van het epd in Amsterdam UMC 

Project Meten is Weten (optimalisatie epd-tevredenheid en gebruik)


Uitkomsten onderzoek (samen met FMS) gebruik epd onder artsen


Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten?
Stel je vraag aan Larissa Frank.
Mail haar

We horen graag van je.


Het is niet helemaal juist ingevuld, controleer de gemarkeerde velden en probeer het nogmaals.

Momentje...

Bedankt voor je bericht.